Retourneren


 
Retourneren


Is het item toch niet helemaal wat u in gedachten had?
Jammer, maar dat kan gebeuren.

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, op eigen kosten en zonder opgave van reden, aan ons retourneren. 


Er zijn een paar voorwaarden waar een retour zending aan moet voldoen.

  • De kleding is niet gedragen (alleen gepast ,zoals u ook in een winkel zou doen). 
  • De kleding is na het passen nog schoon, dus zonder make-up vlekken of onhygiënische geurtjes.
  • De kleding is niet gewassen.
  • Alle kaartjes en/of labels zitten nog aan het product.
  • U dient de factuur die bij uw zending zat mee terug te sturen. 
  • U dient het retour te zenden pakket voldoende te frankeren. Is een pakket niet voldoende gefrankeerd dan zullen wij dit met uw retour te ontvangen bedrag verrekenen.

  • Wij adviseren u om uw pakket te retourneren mét Track & Trace code. Dit is namelijk het bewijs dat u uw pakketje retour heeft verstuurd naar ons.
    Daarnaast adviseren wij om het bonnetje met de Track & Trace en retourkosten welke u ontvangt na inlevering van uw retourpakket te bewaren totdat uw retour in zijn geheel is verwerkt, teruggestort/gecrediteerd is. 


 

Wij geven geen garantie op:

  • Gewassen kleding
  • Gedragen kleding
  • Applicaties
  • Bedrukking
  • Kraaltjes, steentjes veertjes enz.

 

 Retour adres:
Jan Barendselaan 190
2685BX Poeldijk

Wij zullen binnen 14 werkdagen het geld van de retour gezonden artikelen op uw bankrekening terug storten.
Heeft u gekozen voor achteraf betalen met Billink? Dan zullen wij uw retour gezonden artikelen crediteren. U ontvangt dan van Billink een nieuwe factuur per e-mail.

Heeft u uw hele bestelling geretourneerd en was uw bestelling onder de €75? Dan zullen wij ook de verzendkosten die aan ons betaald zijn terug storten.
Als er een deel van de bestelling terug gestuurd wordt, wordt het bedrag van het product(en) terug gestort.

Retourneren in één van onze winkels

Woont u in de buurt van Den Haag, Naaldwijk, Ypenburg of Zoetermeer?
Dan is het ook mogelijk om de webshop bestelling in één van onze winkels gratis te retourneren. Hierbij krijgt u niet uw verzendkosten terug.

Belangrijk:

- Neem de factuur mee naar de winkel (altijd bijgevoegd bij je bestelling)
- In de winkel krijgt u een tegoedbon, deze is een jaar geldig of u kunt aangeven dat u uw geld terug wilt.
U kunt natuurlijk ook meteen iets nieuws uitzoeken of uw item wisselen voor een andere maat.

Vragen?
Mail ons!
[email protected]

Dringende vragen?
Bel ons!
Tussen 10:00 uur en 16:00 uur zijn wij bereikbaar op het volgende nummer:
0174-766121

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x